tatuering


vissa som känner mej vet kanske att jag verkligen vill ha en tatuering, men jag har länge tänkt på vad jag skulle vela ha eftersom jag tänkt efter nånting som betyder mycket för mig och som skulle vara aktuellt hela livet ut. igår kom min mamma och min syster på världens bästa idé.
har gjort lite research idag och imorgon ska vi kolla in på vasas tatueringgrejer (butiker, salonger, vafan?!) och kolla hur mycket det kostar osv.
vad det blir för nånting får ni se sen, men jag kan säga att det är någonting nödvändigt som kommer vara aktuellt i hela mitt liv!


Tumblr_lag0e3nazb1qderreo1_400_large

Tumblr_lba439xbne1qb730lo1_500_large

Tumblr_lb9fp75gji1qb75f2o1_500_large

Tumblr_lavayile771qbf9guo1_400_large


Kommentarer
Postat av: Lowongan

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 19:48:48
URL: http://lowongan.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0