fotbollshelg


idag har varit en bra dag. jag blir så glad av alla människor här. alla är så himla trevliga mot mig, i laget och i skolan, och det får mig å må bra.
ni som tycker att jag är snäll: det är ert trevliga beteende mot mig som gör mig snäll mot er. det är på grund av erm vågar jag påstå.
imorgon bitti åker jag till Kumla med östgötalaget och spelar Cup Kommunal, lite som Pohjola Cup i Finland, bara att man spelar gruppspel och går vidare tills man kanske har möjlighet att komma till final. det är det jag har laddat mig till idag, och jag är taggad. hade lite problem med att packa väskan, som vanligt, men nu har jag småningom packat den, laddat ner bra musik så nu är jag fit for fight! jag är alltså taggad.
ha en bra helg ni övriga, så hörs vi på söndag! puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0