finaste pappa


jag känner mej smått dålig då jag inte skickat ett kort eller nånting på farsdagen. att jag knappt kom ihåg att gratta dej på farsdagen via telefon. dåligt samvete.

ville bara att du skulle veta att du är den bästa pappan i världen.
men det säger ju alla om sina pappor, men jag tycker helt enkelt att du är bäst.
jag saknar dig, att analysera matcher efter jag spelat och att få dina peppningar i svåra lägen.
du är förövrigt sötaste jag känner då du skrattar och är glad, lagar bästa maten man kan äta och är helt enkelt på alla sätt mannen i mitt liv.

oh daddy dear, you know you're still number one! and you'll always be!

älskar dig, hoppas du hade den bästa dagen du kan få. /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0