@


var så skönt att träffa på julia idag! har verkligen saknat den tjejen! pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt! underbart.
efteråt var jag på combat passet, och det var alldeles underbart! bodycombat är verkligen min favorit på sports gym och det lönar sig absolut att gå på den! speciellt då pia nyman håller den, hon är den bästa ledaren, riktigt sprallig och energifull!
imorgon blir det "lunchspinn", sen ska jag träffa perri en snabbis tror jag, och sen på kafi me jyddon (the second back sister) och sen eventuellt träffa noora jasu och evis. så jag har ganska fullt upp, men på fredag och lördag ska det chillas! ah äntligen liksom
FAST det har varit underbart och träffa alla sötisar här i vasa med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0