dag 2 – Min första kärlek.


Jag upplevde min första riktiga kärlek då jag hade gått ut sexan. Det var en riktig sommarromans som jag hade väldigt svårt att komma över.
Det började midsommaren 2007. Det var en massa sömnlösa nätter då jag låg och smsade med den gulligaste killen i världen och jag föll för honom totalt. Den sommarn var ganska betydelsefull för mig på andra sätt också, för alla dagar jag spenderade med mina och hans kompisar på lilla street planen gjorde att jag blev duktig, och mera teknisk inom fotbollen.
Nåja, det var väldigt komplicerat på sätt och vis, kärleken mellan honom och mig, för han var två år äldre och han var lite beroende av vad hans kompisar tyckte och sa. Men, då när vi var tillsammans så hade vi det mysigt och kul, och det tog nästan ett helt år för mig och komma över killen.
Idag är vi inte så bra vänner, kompisar snarast. Snackar kanske ibland, men mycket sällan. Och jag är glad att jag fick vara med om den kärleken för det ledde till helt något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0