body pump


var på body pump ikväll med mamma. precis som då för kanske 4 år sen, då jag ännu simmade och hon tog med mig på gympass. alltid då man drar body pump första gången efter en lång period då man inte gjort det, så känns det lite tungt och sådär... men sånt är det. kändes ivarje fall sjukt skönt!
nu ska jag ta och sova litegrann.
imorgon hade jag tänkt gå ut och springa, träffa julia och gå på body combat! godnatt



innan jag åkte till stan idag. koftan är från urban outfitters, min nya favorit kofta. med den matchade jag min långklänning från h&m, ett skärp från bianco och converse. liked that style på något sätt, den var chill men helt okej snygg också, kanske mera söt. har ingen helkroppsbild, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0