you're very uncool, but forever wonderful

jag har packningsångest.... iik, jag har aldrig förr haft det, och jag vet inte ALLS hur mycket av vad jag ska ha med mig!! och eftersom jag ska träna där så gör det bara saken värre. men egentligen är det bara därför jag ska dit, så träningskläderna är väl viktigast.

och jag kom på att jag inte kommer att kunna blogga på några dagar...

jag har i alla fall laddat ner nått avsnitt av True Blood, som jag ska se på vägen dit.
det är ju det viktigaste, höhö


Kommentarer
Postat av: jonina

ja kommer int ens ihåg sist jag haft packingsångest, too damn long ago. ja, han svarade o visan är den samma ännu också, han vill typ bara knulla mig nu o sen om några år kanske vi kan bli tillsammans... samma skit varje gång :s

2010-03-02 @ 20:19:55
URL: http://joninasofia.blogg.se/
Postat av: Eldarmathilde

Very nice site. Well laid out.

2011-12-08 @ 08:41:26
URL: http://eldarmathilde.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0