träningsnarkoman

kom ungefär en halvtimme sen hem från ännu en lyckad träning denna vecka! hade så otroligt kul och bra tempo igen idag så det inte är sant! har så himla bra gäng, får alltid skratta!
Malin och Sofia hade kommit från Thailand dom också, och gud så bruna de var! man blev smått avundsjuk, och kunde verkligen tänka sig att ta och beställa en resa dit själv nu från det här slasket, omedelbart!

annars har dagen rullat på som alla andra dagar, har skrattat och varit glad, livet leker just nu! är så himla glad på något sätt varje dag, men ändå trött emellanåt, men jag kan ändå bara skratta och ha kul! ÄLSKAR DET.
imorgon har jag en efterlängtad ledig dag, så då får jag bara slappa och ha det skönt! behövs verkligen!
sen på lördag åker vi till Seinäjoki för att spela match mot SeMi.


Nu ska jag kolla några avsnitt True Blood, och imorgon tänker jag cykla till skolan! Godnatt xoxo

Kommentarer
Postat av: mea

DEN träningsnarkomanen är också DEN jag :D

2010-03-11 @ 21:53:13
URL: http://towalkintheseshoes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0