tog från Lizettepinglan's

Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? fotbollslaget
Hur lång är du? typ 168?
Vilken är den senaste filmen du sett? Devil wears prada?
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Ring nu
Föredrar du att ringa eller skicka sms ? ringa, sms blir tråkigare ju äldre man blir. men ett gulligt sms nu å då felar ju ingenting!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
När såg du senast din mamma? för ett par minuter sen
Icke godkänt i något ämne? nej, tack du gode!
Mvg i något? Mvg = 10. har två eller tre
När vaknade du idag? 09
Vilken är din favoritplats? mitt rum, min säng, för tillfället. ich bin müde
Vilken plats föredrar du minst? trånga, mörka platser
Vart tror du att du befinner dig om tio år? jag vet inte, men jag hoppas hemma i mitt drömhus eller en lyxig lägenhet med min hockeypojkvän!
Hur stor är din säng? passligt, men större skulle inte fela
Var har du bott/bor? Stockholm/Sundbyberg och Vasa/Bobäck idag
Tycker du om kinamat? jo! jag är annars också allätare så all mat är nog sånt jag älskar!
Tycker du om kaffe? jaaa! men man måste vara i humör för kaffe om man är tanya
Vad dricker du helst till frukost?
te
Kan du spela poker? nej, jag har alltid sett det som ett kortspel för pojkar
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jadå.
Vill du ha barn? jadå, sen då jag har hunnit leva livet
Kan du några andra språk än svenska? finska, engelska
Föredrar du havet eller en bassäng? vad är bassäng för nåt? (a)
Vad spenderar du helst pengar på? kläder, &cafémat och så vidare
Är du cool? jag vill vara söt! (a)
Kan du rulla med tungan? hurdå?
Vem är den roligaste människan du känner? robinwalterannasepi och sånadär typer i skolan. dom får alltid mej å skratta!
Vad har du för ringsignal? Dj Khaled - All I do is win. Bara för att Christa har den, hihi
Dansar du i bilen? det har jag inte riktigt rum för, men sjunga!
När var du i kyrkan senast? hehe...
Vad ska du göra ikväll? prata i telefon, packa träningsväskan, äta&sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0