Time goes by, so fastly

Kom hem från Beckas ungefär en halvtimme sedan
Pratade en stund och så, var tvungen att göra nånting för att ta kål på tråkigheten så jag gick dit
Nu har jag suttit här plötsligt en halvtimme nästan och knappt märkt hur tiden gått
Det är crazyt hur klockan tickar innan man ens märker det

Nu sitter jag här och tänker hur jobbigt det kommer bli imorron
Har verkligen ingen lust att fara tillbaks till skolhelvetet, pluggas å allt
det går mej på nerverna
Som tur har jag domdär energifulla mänskorna som smittar mej med sitt humör
det får jag tacka för
ÅÅH, nu väntar sängen
Så godnatt alla söta mänskor där ute! :)

Kommentarer
Postat av: jonina

Han säger att han ångrar det mer än något i hans liv, men hur kan jag tro honom? Hur kan jag någonsin lita på att han talar sanning igen? Tror nog att det är bäst att jag lämnar honom. Imorgon kommer jag troligen att vara av en alldeles annan åsikt. Kan inte bestämma mig helt enkelt.

2010-03-17 @ 22:19:40
URL: http://joninasofia.blogg.se/
Postat av: Albertnicole

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 20:29:14
URL: http://albertnicole.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0