Sweden

Hej!
Slänger ett kort inlägg hit, då jag har möjlighet att göra det.
Mitt så kallade veckoslut har varit bra. På onsdagen kom vi fram till Sverige, körde genast till Norrköping. Där vistades vi i två dagar, där har jag tränat och sett mig lite omkring i skola och stad. Och jag föll mer och mer för Norrköping varje minut, det är en mysig och härlig stad med så trevliga människor! Så det var lite tråkigt att lämna staden igår kväll, skulle gärna ha stannat där lite lite till. Men dit ska jag troligen snart igen, och jag kan nu äntligen med säkerhet säga, att det senare blir min hemstad.
Vi kom fram till Rissne igår, var jag var förra året i en och en halv vecka, då jag var på prao här i Sverige. Här har vi nu varit en natt, och idag ska vi åka över till Finland med båt som inte har fastnat i Östersjön. Så får se om vi klarar hela resan fram!

Så, så har ungefär min vecka sett ut, sen onsdag då. Lite tråkigt att redan åka hem men...

Det goda med att åka hem är i alla fall att jag slapp vidare i regionlagsverksamheten - pepp!

PUSS Å KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0