murphy's law day

känner mej som världens tristaste människa just nu. jag har verkligen varit OFFLINE denna helg igen.
gjort ingenting, ingenting och ingenting. jomen, idag var jag ju en sväng på stan.
var just till butiken, ska ha myslördag med familjen, tortillas osv. sen blir det tidig sängdags för mig, imorgon väntar en pikatrippi till Luleå. vi sticker klockan tre på morron mot Oulu, sen kör vi därifrån till Luleå.

idag har jag faktiskt en "Murphy's Law"-dag. allt har gått fel idag, jag har varit klumpig och helt ute.
i piffi fällde jag produkt efter produkt och på köpet för dagen har jag fått skavsår (inte bra för imorgon!) och annat. jag har alltså gjort bort mig en hel del idag.

har ni nångång haft en känsla att ni vill pröva på något nytt men ändå på något sätt ha kvar det gamla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0