måndag i all ära

jag skulle verkligen njuta av sportlovet, om jag skulle ha nånting annat att göra än att sitta hemma.
på sportlovet tycker jag att man ska åka nånstans, fjällen eller något, spendera tid med kompisar, vara ute, hitta på nåt kul... och ända jag gör är att sitta hemma och vara "barnvakt" till våra söta valpar, för att min syster är nånstans ute på vift.
jag har lust att träna, men jag kan ju inte lämna domdär sötnosarna ensam hit hem, det skulle ju vara kaos. så vad kan jag göra?
skulle i princip kunna ta och zumba litegrann, eller göra nån cirkelträning inomhus...

så säg mej, VAD SKULLE NI GÖRA?

Kommentarer
Postat av: jonina

ja var sjuk typ hela sportlovet, började träna för tidigt och nu är jag sjuk igen. njut av att vara frisk i alla fall :) kram

2010-03-01 @ 13:24:36
URL: http://joninasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0