pallar ni läsa?


MIN DAG: jag vaknade halv elva av ett sms. jag försökte sova lite mera men det gick inte hur jag än försökte. jag kollade på tv, MTV movie awards och sen lite av någon franks sommar serie, som av någon anledning är riktigt bra. käka lite frulle, cyklade till MTV fotbollsplanerna för att hålla teknikskola för småtjejjer. dom är så duktiga! for till en annan fotbollsplan och bollade lite. det blev varmt, och jag var bara 10 minuter med sportbh så fick jag liten rand. det är nackdelen med att solen fastnar lätt. buhu. hem igen. försökte städa lite min garderob (utan större resultat) och lämnade det halvfärdigt (joy, jag är trött och måste städa upp allt innan jag ska sova, pain!) så jag måste småningom städa det.... så drog jag på VIFK - Kraft matchen njöt av spännande målchanser och en duktig målvakt och drog sedan hem. jag var helt jävligt glass-sugen då jag kom hem, så jag bestämde mej för att äta en portion! nu är jag trött. snart sova. ah, skönt.



tällasta tänään......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0