min tisdag i bilder och ord



















gruppbild, gruppbild, gruppbild. hitta ingen favorit så nästan alla gruppisarna fick va de.
berättar (och smättar mer bilder) efter träningen. puss

UPDATE:
så ja, träningen över så nu ska jag fortsätta.

i bilderna ovan var vi och spelade beachvolley på paradise beach. några flickor vågade sig i vattnet också efter en "svettig" jumppatimme. uppfriskande skönt var det, dock!



var till rax och åt tillsammans med elevkåren. avslutningsmiddag. lyxigt, not
satt och minglade med donata och felicia om skolavslutningen och hur freaking awesome det kommer och bli
en kväll med tjejjorna, ja, inget kan gå fel!






for tillbaka till skolan, där jag slog mej ner med robin och ida. sen blev det upptäcktsfärd med robin i skolan. mysigtmysigt.

slutade rätt så tidigt idag, drog tillbaka till beachen där jag joinade donata och fiona. sen tog jag mej hem efter en stund och drog till träningen.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är bara tvungen att slänga in hit att du ser jättebra ut! verkligen, det är något speciellt med ditt utseende, wish I would have the same! kramisar!

2010-06-01 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0