frågor&svar

har fått två stycken kluriga frågor. nu ska ni få svar...


eeen som undrar om jag drogar doften av dig så den säkert inte ska försvinna:
alltså har int riktit hängt me på din blogg jag , men varför ska du riktit flytta ti sverige?


svar: jag flyttar till sverige för att gå i fotbollsgymnasium där. kan inte riktigt svara med ett längre svar på frågan men det är vad jag ska dit för. så fotboll och studier, för det var den bästa möjligheten för mej om jag vill bli något.



Anonym om VARFÖR SAKNAR MAN MERA DÅ DEN MAN TYCKER OM ÄR FLERA KILOMETER BORTA FRÅN EN SJÄLV?:
hur kommer det att gå för dig och tony när du flyttar ?


svar: det är en ganska klurig fråga som vi inte själv riktigt vet svaret på. vi har bestämt att ta vara på tiden här och se sedan vad som kommer att hända med oss. men han är en väldigt härlig kille som man inte riktigt i första hand vill släppa. men man vet aldrig vad som händer, det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0