Valentine's day


För sent för att kolla en film som handlar om Vändagen? Nja, tja, inte vet jag. Jag hade större förväntningar för filmen, så jag gick från biografen lite besviken. Men den var ju helt okej.

Nu är jag trött som bara vad. Jag har en helsikes vecka bakom mig, och nu har jag bara lust att ta en kopp te eller någonting och gå och lägga mig i min säng, med nya lakan och allt. Imorgon är det sista dagen av denna vecka, och ja, jag firar den med att smätta mig till kiisto-hallen på en ytterligare träning denna vecka. Dessutom så kommer den antagligen vara kall, eftersom denna vecka har varit en vecka med siberianskt klimat... Får mej verkligen att längta till sommaren.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hawt.

2010-02-20 @ 23:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0