sportlov knackade på dörren, och den kom in

Nu är det sportlov. ÄNTLIGEN kan jag bara säga! Har sett fram emot det en stund nu, och nu får man vara ledig en hel vecka, och inte tänka på skolarbeten alls! (Nog för jag aldrig tänker på dom annars heller, men...)
Denna fredag ska DEFINITIVT spenderas framför tvn klockan 22.00! Då spelar Finland semifinal mot USA (för dom som inte visste), och jag tror stenhårt att dom tar det! All stöd från Bobäck, amen.. Kommer antagligen vara så att jag och pappa är helt inne i spelet, skriker och härjar här omkring och så, i värsta fall är det även hela familjen.

Jag ska ta och bara chilla dom här första dagarna av sportlovet. Mot slutet, eller egentligen mitt i veckan, ska jag och mamma åka till Sverige. Skönt, tycker jag.
Nu ska jag äta igen, är hungrig. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0