ihanaa leijonat



från 5 framåt halvsov jag. och halvlyssnade på Finland - Tjeckien. det blev två noll där, för Finland! alltså ska vårt kära fosterland kämpa och kriga om medaljer, awesome!
Sverige låg just under mot Slovakien, men det ligger lika nu... spännande vilka fyra länder det blir som kämpar om medaljer nu. OCH NU ÄR DET 3-2 TILL SLOVAKIEN!
på något sätt efter förra Finlands match mot Sverige vill jag inte att de ska mötas varken i final eller någon annanstans. fast nog skulle det ju vara kul att se två nordiska länder kämpa mot varandra! men jag tycker det är Finlands tur denna OS! ;)


Kommentarer
Postat av: jonina

that is right! jag gjorde misstaget att vaka sent sent för att se ryssland - canada matchen så klockan 4 klarade jag inte av att vaka längre så jag sov vidare och kollade reprisen istället :D ihanaa leijonat!

2010-02-25 @ 12:55:03
URL: http://joninasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0