EVERYBODY BUT ME

hejsan svejsan. tänkte såhär smått berätta om min lördag. som är ganska "intressant".

vaknade 08:36, av nån orsak, fastän jag var uppe ganska länge. låg i sängen och lyssnade på musik hur länge som helst. efter alla morgonmålsgrejjor och sånt stack jag till botniahallen, såg på två matcher och stack därifrån till stan efter min cykel, och pizza.
min cykel hade jag lämnat till skolan i fredags. så glömsk som jag är, hade jag skyndat mig till bussen och glömt helt bort att jag hade kommit med cykeln...? så sportlov satt nog rätt till dethär tillfället.
i min tråkighet, bottenlösa tristess, sitter jag nu på facebook, och har konstaterat att största delen ska till fjällen i Finland, Sverige eller Alperna. och jag ska ännu sitta hemma i Vasa i några dagar, och hitta på något. skulle verkligen sitta att åka till fjällen, så jag ångrar mig lite att jag inte anmälde mig till Åre jag med...
men sånt är det.

ikväll ska jag vara hemma tillsammans med min familj och mysa framför melodifestivalen!
ha det mysigt!


puss

Kommentarer
Postat av: Theodorvilja

Great site. Good info

2012-02-07 @ 13:35:13
URL: http://theodorvilja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0