X




hade en riktigt mysig snackstund med min tränare i några timmar hos honom. jag lärde mig mycket och lärde ut mycket kände jag. fick veta lite inside och outside storyn. dock sånt bara som är aktuellt inom fotbollen här och vad jag missat. och jag har nog inte missat mycket känner jag.

*

min väska är finally tillbaka! kan ni tro det? efter 8 dagar.... så fucking tröga dom kan vara ibland. ursäktar mitt ordval! men nu har jag finally fått mina älskade kläder, ansiktscremer och allting, allt som jag älskar. mina fotbollsskor, mina skor, mina byxor, mitt allt! åh, överlycklig! fick till och med julklapparna som jag köpt. och att dela ut dom gjorde mig lyckligare än något annat. jag älskar och ge bort presenter till folk som man älskar. man blir så glad.

*

ni kanske ser ansiktsmasken. det är exakt vad jag håller på med nu. ska nog dricka lite kvällste, sitta ner med mina guldvärda föräldrar och mysa litegrann framför millenium, och näsan intryckt i Elsas värld. allt är så himla bra och jag mår som en kung. love you all. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0