ONSDAG

min försvunna väska har blivit hittad! den befinner sig i vasa just nu, at this moment, och jag kan nog inte förklara vilken lättnad det är att veta att den befinner sig i samma stad som jag. nu återstår att hoppas att det verkligen är min väska, och ingen annans.
blev en liten ledig dag idag, har drabbats av lite förkylning men mycket yrsel av något slag. varifrån det kommer vet jag inte. träningsvärken från förrgår har också anlänt, åh vilken ljuvlig känsla det är liksom. älskar att ha sjukt i varenda muskel i kroppen, av att man gjort något. man känner sig bra.
idag senare ska jag träffa malin. det blir en stadsrunda, riktigt skönt att se den tjejen! efteråt ska jag ta och hälsa på min gamla tränare som jag så hårt försökt få tag på, som jag sen fick tag på. så sånt står på schemat.
sen fyller min lilla syster fjorton år idag, underbart med dendär fjortis-åldern! HAPPY B DAY SONYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0