jullovet i full gång.

 

hej på er härifrån vasa. har inte uppdaterat så mycket, så ni kan ju lista ut att jag inte har gjort mycket mera än hängt med familjen hittills. min väska är fortfarande ute nånstans i den vida världen, och jag saknar mina saker. idag var vi till stan och skötte det sista som behövs innan den Stora Dagen, och sen var vi och tränade. planerna var att jag skulle åka till Solv idag, men näe, stannade hemma istället var det fanns ett antal saker man skulle göra fortfarande. ska försöka uppdatera mera då jag har nånting intressant att berätta.

 


Kommentarer
Postat av: jonina

tjenis tanjis :) hu står det till? är tillbaka i bloggvärlden nu :) o ja, välkommen till finland igen :) hoppas du har en riktigt skön jul !! pussar o kramar jonina

2010-12-23 @ 21:20:32
URL: http://whoisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0