första skoldagen

hej, update här från norrköping!
idag började skolan och jag har kört två träningspass med IFK Norrköping. det har gått himla bra och jag njuter av fotbollen som aldrig förr!
hade första skoldagen idag, träffade på min nya klass och FG tjejerna. har haft riktigt kul, spontan åkt spårvagn och ätit tillsammans, och lirat lite i korridoren.
har redan fått goda besked, ni får höra dom senare!
jag saknar er där hemma, men jag mår bra här, stortrivs än så länge!
har ett mysigt rum på högsta våningen, med ett tjockt fönsterräck, dit ska jag laga en myshörna! bilder får ni se senare då jag har egen bredband, lånar johannas nu.
ha det bra där hemma, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter toppen! njut för min del också :)

2010-08-24 @ 19:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0