CHRISTA MIN ÄLSKADE VÄN




Denna underbara tjej, min bästa vän, mitt allt, kom just förbi med en väldigt söt present åt mig. Jag blev "befallen" att se den först då hon åkt iväg. Så då dörren stängdes och Christa försvann mot bilen, sprang jag till mitt rum och väntade tills dom kört iväg, helt för säkerhetsskull så att oturen inte följer med mig.

Presenten du gav mig var absolut den sötaste och finaste nån kan ge mig. Satt mig ner och bläddrade sidorna framåt, skrattade åt dina texter och våra bilder. Ingen får mig skratta som du. Ingen förstår mig på sättet du gör. Ingen är så nära mig som du. Och jag kommer nog aldrig nånsin trivas med någon så bra som jag gjort med dig.

Och du har rätt i vad du säger, det här är inte farväl. This is just a "see you soon". Vi kommer absolut ses igen, och höras massvis, för du är den absolut viktigaste människan i mitt liv. Du ska komma och hälsa på mig och jag kommer hem till Vasa, och då ska vi spendera awesome time together!

Du är alltid välkommen till mig. Var mitt hem är, där är även ditt hem.
Du har hjälpt mig igenom allt, under den svåraste tiden i mitt liv lyssnade du på varje ord jag hade att säga, och hjälpte mig.


Jag vet inte heller vad jag ska skriva mera hit nu, men du vet hur otroligt mycket du betyder för mig och kommer alltid att göra det! Jag hoppas du får det riktigt bra här hemma i Vasa, och som jag sa till Sofia:
"Sköt hockeyfrusäsongen bra!"
Kommer sakna att se på matcher med dig.
Men vi hörs! I'll be back before you know it.




I'll see you soon, then.


Tanya



Kommentarer
Postat av: c

gumman, ja tänker int ljuga, ja saknar dej sjukt!

Så otroligt fin text, sitter här o bölar, hah.

Nu startar countdownen till dagen då du kommer hem. Jag väntar, och finns här för dej.

Som jag alltid gjort och kommer alltid att göra.

Och jag vet att du kommer göra ditt bästa i Sverige, att du kommer leva ditt liv så som du har velat ha det, så som du har önskat att det ska bli. Allt det vi pratat om, de ska du få uppfylla nu.

Och jag väntar, för jag kommer aldrig att svika dej. Aldrig.

2010-08-20 @ 16:01:40
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0