våren är här

ja hörni, nu är skoldagen avslutad för min del. bestämde mej för att inte orka sista timmen så jag tog mitt pick och pack på hälsopromenaden och cyklade hemåt då jag kom tillbaks till skolan!
satt på lunchen i solen, gud vad jag älskar sol! hälsopromenaden var också fyllt av sol, men "gegga" för den delen med. och typiskt mej, så lyckades jag gå i gegga så att mina converse fick en fin fläck mitt i alltihopa! nåväl, tvätten tänkte jag bara.
nu ska jag ta en portion glass och sätta mig ut för att catca lite färg i feijan!
och äntligen vet jag vad gemytlig betyder! tack för den! :)

Kommentarer
Postat av: hannah

varsågod!

2010-04-15 @ 14:53:24
URL: http://hananah-hananah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0