JAG KÄNNER INTE DENDÄR "HOME SWEET HOME" KÄNSLAN

Halåå. Hemma. Härligt. Hemskt.


Dagen har bestått av mycket, mycket och mycket. Dessa dagar har bestått av ännu mer. Saker som fått mig att lära mig mera om fotboll, om att tåla saker, jag har lärt mig mycket som människa.

Ha-ha. Djupt, va?
Märker nog att man inte har skrivit på en stund. Dethär kommer att bli ett långt inlägg känner jag på mig.

Vår hemresa var galen. Jag åkte hem med fyra filurer, och vi hade nog tur i oturen. Vi missade vår första buss från Forssa och efter det var det ett och annat hulabaloo därefter. Men vi kom hem tryggt. Konstigt nog så känns det allt annat än härligt...

Jag är astrött men ändå går jag inte och sover. Måste njuta av datorn, lite - lite till.

IMORGON SKA JAG SKRIVA PROV OCH SKÅDA IN MIN ARBETSPLATS. BARA SÅ NI VET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0