3 things

tre saker jag inte förstår;
1. varför ;ppPPpPPp grupper kan vara så roliga
2. hur någon människa kan skada en människa, eller ett djur
3. varför allting måste ändras med tiden

tre saker jag känner för att göra just nu;
1. dricka vatten och äta en banan
2  lyssna på tagga-musik
3. steka, steka, steka och bli brun

tre saker jag vill göra innan jag dör;
1. bli fotbollsproffs
2. få en jättegullig pojkvän
3. leva ett gott&hälsosamt liv, vara nöjd med mej själv

tre saker jag hatar;
1. egoister, bitchar, teinin
2. onödiga draman
3. då allt inte går som det ska

tre saker jag är rädd för;

1. mardrömmar
2. att cykla på nå slumområde på nattetid
3. alkoholister och junkies

tre personer jag litar på;

1. christa
2. mamma
3. tony

tre saker jag inte kan;

1. dansa breakdance
2. sjunga fint
3. vara bitchig

tre saker jag är bra på;

1. säga jå
2. simma
3. träna

tre saker jag aldrig gjort;
1. åkt nån annanstans än cypern och sverige
2. supit så jag däckat
3. ätit sniglar

tre saker ni inte visste om mig;
1. har jättebra betyg, trots att jag aldrig gör något i skolan
2. jag är väldigt feg. vågar aldrig ta itu med saker och ting
3. då jag blir förälskad blir jag det påriktigt. har svårt att komma över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0