Trött&ständigt hungrig

Vet inte om det är mitt nya löfte att minska på sötsakerna som får min mage att kurra så otroligt eller vad det är, för jag går jämt och ständigt hungrig. Även om jag äter börjar det kurra och knipa i magen för att den skriker efter mat!!! Försöker dock ignonera det för att jag antat det är falskt alarm. Juletidens godissmaskande har satt sina spår... Men jag är inte sugen på godis.

Ett annat vanligt i-landsproblem som jag lider av just nu är att jag går alldeles för sent och lägger mig. Däremot försöker jag vakna tidigare så att tröttheten ska hinna ikapp mig mot kvällen... Utan resultat.
För här ligger jag sömnlös i min säng klockan 00:19 med kurrande mage och John Blund är inte på nära håll ens. Typiskt.

Vad jag annars har för mig? Går ut med hundarna, fikade med girlsen och drog en misslyckad ryggträning på grund av att jag har så svaga så kallade "greppmuskler". Skulle ju klara av att öka på vikt annars om mina fingrar inte skulle tröttna så snabbt på att hålla så hårt i stängerna. Nåväl, detta misslyckande kompenserades med att min älskling faktiskt är påväg mot nordligare breddgrader och att min myshoodie, som först skulle användas flitigt för att utöka min swag (lol..), anlände på posten idag straight from Turkey! Så det är mer positiva saker med denna dag, absolut.

Ska koka en kopp te åt mig och försöka hitta John Blund nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0