är jag trött och sliten, mätt och besviken?



long time no see babies... jag har haft fullt upp med jobb och träningar som har gett mig exakt ingenting. tär på krafterna alltihopa just nu, och jag önskar att jag bara kunde sova. som jag får göra nu och idag. ahhh, välförtjänt!

förövrigt mår jag bra, hela helgen har varit ett hålligång med utgång och 50 årspartaj och match så jag tror att jag är rätt sliten av det. sen är jag förjävligt sur för att mina vänner går på semester en efter en och jag själv har 8 fucking dagar kvar att jobba. det är egentligen inte så mycket, men gud... det tar ju på mina krafter! speciellt då skolan börjar veckan därpå. F-U-C-K, varför tog jag emot precis allt jobb som erbjöds? finns ett ord för mig; DUMIHUVET.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0