allra finaste systers konfirmation



tiden går så fort och nu har även du konfirmerat dig. gymnasietiden står och väntar bakom hörnet och du blir vackrare och vackrare för varje dag som går.
tror jag glömmer säga viktiga saker åt dig då tiden verkligen swischar förbi. saker som att jag älskar dig, jag är så stolt över dig och hur ärad jag är över att vara Din storasyster. jag vill att du ska veta att jag vill säga dessa tre saker åt dig så ofta, men jag antar väl att du redan vet det, fast du kanske inte själv gör det.
 
så jag passar på idag, på din konfirmationsdag. du är den finaste systern man kan önska sig, jag älskar dig och gud vad stolt jag är över dig flicka lilla! bättre lillasyster kan man inte önska sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0