Friday I'm inlove.

Jag har blivit drabbad av en äckelförkylning. Antingen är min näsa täppt så jag knappt kan andas eller så rinner snoret längs kinderna känns det som... Huvudet dunkar som basen i en hardcore house låt men det är allt annat än underbart och skönt. Inga eargasms här inte.
Det här stadiet av illamående ledde till att jag fick första sjukledigheten i mitt liv. Känner mig lite stor då jag säger så, och det känns ju lite halvroligt att få betalt då man ligger hemma och hostar och snorar. Skulle nog hellre jobba men tack för att jag är en medborgare i detta finska samhälle och får ta del av denna fantastiska möjlighet. Tack tack och återigen tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0