Everything will fall into pieces.

10% av mig som tänker på det förflutna: Nu skulle jag vara kvar i Sverige, OM jag inte gett upp. Jag skulle ha 5 månader skola kvar och skulle spela i ett bra lag, bo nära mina kompisar.

90% av mig som fokuserar på framtiden: Kom igen. Lösningar, lösningar, lösningar! Du spelar fotboll i skolan, har två-tre kurser per period börjar skriva i vår. Allt är under kontroll, allt kommer lösa sig. Du har ambition och potential, nu måste du bara jobba hårt och visa att du är värd det. Du har det i dig. Att ge upp står inte på kartan!

Sånt kan röra sig i en fotbollstjejs hjärna en söndag som denna. Försök då att läsa på biologi!
Mina planer för 2013 har rasat. Dags att tänka och pussla om.


Kommentarer
Postat av: Emi

Jävla bra inlägg! Jag är så upprörd så jag svär mest hela tiden. Fan! Ses snart hoppas jag

2012-12-17 @ 10:07:36
URL: http://emiliacaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0