Q/A

65142-f22fae-530-354_large

Anonym
om blue shades:
varifrån kommer shortsen?


svar: dom är från HM! :)

mea om @ my place:
mitä meinaat tatuoida? :)


svar: mä meinaan tatuoida sellasen diabetes symbolin. mä tatuoin sen käteen, voin ottaa kuvan sitte ku se on valmis!

samma på svenska. jag ska alltså tatuera mig, så jag kommer tatuera en symbol för diabetes och jag ska tatuera den vid armen efter beslutsångest om jag ska ta den på ryggen mellan skuldrorna eller armen. så armen blev det! ska ta bild sen då den är gjord, så håll utkik efter den 6.6!



Kommentarer
Postat av: Janni

min pojkvän har ju också diabetes, och han funderar också att taturera sig. Han funderar att ha texten diabetes på handen eller någonstans så att den syns :) var på armen hade du tänkt laga din tatuering? :) svara i dethär inlägget bara :))

2011-05-27 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0