vi vill ut till rymden men stjärnorna finns här


har fastnat för den här låten. spelas ganska mycket nu på ipoden och allting.
helgen har varit väldigt bra tycker jag. men den har som sagt swischat förbi. helt sjukt hur tiden rinner iväg. om 2 veckor anländer jag mitt hem efter två månader i ett annat land, ensam med nya rutiner och allting. ska kännas bra att komma hem och jag ser fram emot det.
förra veckan fick jag se fram emot att vi skulle få kläderna ifrån skolan, denna vecka får jag se fram emot helgens tripp till dalarna. har på känn att veckan kommer gå sjukt fort...
så... sängen kallar nu, ska sova och imorgon kommer pontus hit till mig och äter frukost. så mysigt så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0