vi lever fast life


äntligen är tisdagens skoldag slut. svenskaprovet gick bättre än väntat, och jag vågar lite hoppas på VG. nu blir det småningom att plugga på spanska provet som jag skriver imorgon.
det är två dagar skola kvar, och det känns helt sjukt. är hela tiden "inne i framtiden" i mina tankar, är så ivrig på att åka hem så jag blir galen. känns att det var en stund sen då jag tänkte "åh två veckor kvar så åker jag hem" och nu är det bara 5 dagar. helt sjukt hur tiden swischar förbi. haha, det är ett ämne jag skrivit mycket om nu på senaste tiden, men det är bara det jag inser hela tiden, varje dag. tiden går så sjukt snabbt så jag inte ens hinner med ibland.
ska logga in på glosboken.se och börja öva in spanska glosor och sånt nu. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0