storstadstjejen här hej


kvällen igår var mysig och trevlig, hade askul. morgonen var nervös, allting från vilken buss jag skulle ta till bussresan gjorde mig smått stressad inombords. smart och bra som jag är, fixade jag hem allt och tog mig till t-centralen på sergels torg. tog en liten shoppingrunda för den tid vi hade, jag och helsingforsbon thorsken. det blev allting från lyxbutiker till mindre lyx, men jag fick hem en outfit: byxor, tröja och cardigan, från urban outfitters. jag bara älskar den butiken. och bilder kommer sen. NU sitter jag i rissne i lavettvägens lägenhet och chillar med ronnie, som sover för tillfället. blir chill och mys ikväll, och imorgon ska jag spela länslagsmatch med ötsgötalaget i katrineholm. känner hur stressen växer, men de e okej. ja fixar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0