onsdag


träningen gick kasst. jag mår kasst. drog en sväng till hemköp, köpte lite allt vad jag behövde ha, och nu sitter jag här och tänker vad jag vill ha att äta. "ingenting" säger hjärnan, "VADSOMHELST" säger magen. är inte så storsugen på mat just nu.
nu har jag också ganska grym hemlängtan. inte så att jag skulle vilja flytta bort härifrån eller nånting, men jag LÄNGTAR till dagen då jag åker hem. jag längtar och väntar så mycket, så det känns som en evighet till det. jag har aldrig vart såhär länge borta hemifrån och det känns hemskt emellanåt. så många gånger idag har jag velat bara krama om min mamma, men hon är på andra sidan Östersjön. känns lite tomt nu faktiskt. och allt som fanns i vasa.... det finns inte här. nu börjar jag känna mej smått dryg, ja.
får bara helt enkelt stå ut med det lite till. hoppas verkligen att veckorna rinner förbi och jag snabbare än snart är hemma i mitt eget rum och njuter av familjens närvaro. åh...
det är tufft att bo ensam då man är 16, men jag skulle aldrig välja om. har inte ångrat mig en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0