kalla mej köttaren


ganska så chill dag idag. imorse hade vi morgonträning, gick helt okej faktiskt. även fast jag försov mig litegrann, typ 10 minuter. hade dock en lite orolig natt, vaknade flera gånger och var helt borta. ikväll är det ÖFF lags träning, och sen efter det ska jag genast och sova!!!
det är 11 dagar tills jag är hemma i vasa, å de känns otroligt skönt. tiden har hittills redan gått snabbt som fan, och kan tänka mig att den går ännu snabbare för jag har en massa att göra nu i helgen och hela tiden: träningar, ÖFF samlingar, dalarna, Stockholm, skola.... känns otroligt bra, skönt att komma hem igen =)




Kommentarer
Postat av: Anna

DU MPÅST TRÄFF OSS ANNARS SÅ KASTAR JA EN ATOMBOMB PÅ SVERIGE !!!!1!1! (ta int de som ett hot) haha nämen de blir fittit kul å si dej hödoo :D

2010-10-20 @ 23:50:29
URL: http://zxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0