friday


ska skriva en imlämningsuppgift om energi. känner mej noll motiverad eftersom jag inte är så intresserad om ämnet. vet fan inte vad jag ska skriva om, då jag inte kan nånting om energi. look at the bright side: nu kan jag ta möjligheten och skriva en bra inlämningsuppgift och lära mej mera om energi, och sånt. lite mera allmänbildning.
idag efter skolan ska jag och mary på stan, och sen tar vi bussen till ingelsta. (ett ställe med varuhus och en massa) ska försöka få tag på nya hörlurar, antingen tillfälliga eller nya, för jag klarar mej inte utan min ipod nu. sen har jag tänkt köpa en såndär fondue grej, så man kan göra chokladfondue och sånt. så det ska vi alltså göra ikväll. mysa med choklafondue, medans resten är på johnossi.

later0 fellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0