ny kamera!


såja, nu har jag en ny kamera! skönt.
hade dock "just my luck" med mig då jag köpte den.
for först till giganten och köpte den, kom hem och prövade den. skärmen funkade inte som den skulle. så jag blev tvungen att köra tillbaka och visa den, och det visade sig att den var sönder. så fick jag en ny.
alltid då jag köpt någonting från gigantti så har jag varit tvungen att föra produkten tillbaka, antingen på service eller byta den. min ipod var jag tvungen att föra på service 3 gånger!!!!

så nu har jag min kamera, så jag ska försöka bli riktigt aktiv med kameran! jeee.

Kommentarer
Postat av: Marcusdiana

Thank you for the informative website

2011-11-04 @ 07:54:23
URL: http://marcusdiana.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0