BRUM BRUM

snart ska vi broumma iväg till åbo
ganska tidigt, jo, men vem vill riskera nånting i en värsta snöstorm?
-inte mamma och jag. vi vill gärna komma till åbo levande!
så länge ska jag tråka
måste antagligen vara uppe hela vägen till åbo,
hålla mamma sällskap så hon inte somnar i ratten
kroppen skriker "HJÄLP" nu redan, för jag vet att det kommer bli tufft
huuh, har som tur laddat ner 3 avsnitt av true blood och the devil wears prada
har inte sett den förr så det är väl bra att kolla det på resan dit då!
känner på mig att jag kommer ännu blogga under denna kväll
är så rastlös, och har trååååååååkigt.

så... Later!

Kommentarer
Postat av: jonina

d går bara int liskom mera ;o kan hans nummer utantill dessutom =( men I know, 'you gotta stay strong'... love is an ungly thing

2010-03-02 @ 21:24:08
URL: http://joninasofia.blogg.se/
Postat av: jonina

ugly*

2010-03-02 @ 21:24:35
URL: http://joninasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0