text, text, text, och återigen... text.

har varit hemma typ en timme. är ensam, alla andra är i vasklot.


träningen var skön till en början, men till slut kändes det som att jag skulle hackat huvvet mot en vägg och jag kände bara hur frustrationen och ilskan växte inuti mej. som tur fick jag inga följdfitterier, det skulle ha vart så jävla jobbigt.


har ingen lust att jobba. känns bara jobbigt att vakna och cykla dit. fyfan. hoppas dagen går lika snabbt som idag. nästa vecka kommer chefen. gissa vem som är nervös. hon verkade som en sur tant strängis då jag träffade henne på jobbintervjuet. andas in, andas ut. tur att jag inte jobbar på labbet. men tänk om jag glömmer värma hennes semla.... aijabaija.


tror jag helt enkelt ska ta och ligga ner i sängen och lyssna på skön musik. koppla av och stänga ut allting i min omgivning. tog med mej en boll från träningen. tror jag ska å bolla i något skede. (WHEN????)


jag känner att jag behöver mer tid. tiden går så snabbt. snälla tid, stanna upp ett tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0