ÖUTMANAAED

jag har blivit utmanad jag med, tyvärr...
hah, så nu får ni veta 6 sanningar om tanya mikaela!


1. jag har aldrig färgat mina ögonfransar eller ögonbryn. jag använder heller inte mascara. bara på fester. mitt dagliga smink är att böja ögonfransarna, så är det klart!

2. ja börjar alltid gråta då jag sjunger "den blomstertid nu kommer", den psalmen var min morfars favoritpsalm och jag börjar alltid sakna honom.

3. förstår inte dialekt. alltid då någon som talar dialekt pratar till mej ser jag nästan ut som ett frågetecken.

4. hatar finska.
hatar finska på många sätt. det är fulaste språket enligt mej. men att tala finska är helt okej.

5. har bott i sverige i 5 år.
i sundbyberg, ack ack.

6. jag är förälskad. trodde inte jag skulle bli det och tyckte att jag skulle satsa på mej själv nu då jag ska börja gymnasiet och så. men vips, så hände det. så nu får ni veta det: jag är förälskad. och det är underbart.


jag utmanar: alla outmanade! alla är ju utmanade? så ni som känner er villiga att utmanas, UTMANA er själv då ni läser dethär! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0