last goodbye liksom.


jag ska inte göra det här tragiskt. det är ju trots allt inte så att jag ska dö eller försvinna förevigt och absolut inte komma tillbaka. jag har min familj här, min rötter här, jag finns, men jag är ute i den vida världen. strävar efter att nå mina drömmar. jag kommer sakna varenda kotte helt otroligt mycket, men jag är verkligen också glad att jag slipper det här och får en fresh ny start till allting. i won't blow it this time.

jag lämnar det här stället, klokare, mognare och "vuxnare" än jag nånsin varit. jag har lärt mig en massa här som jag kommer ha nytta av i framtiden, men jag kommer lära mig så mycket mera i livet också.

vi ses, och jag hoppas ni kommer ha det otroligt bra, för det kommer jag ha!
vi ses och hörs, och läs gärna vad jag kommer vara med om i kära svenneland.

pussåkram


Kommentarer
Postat av: sonja

Oj herrejestas, stort steg du tar. Själv går man bara över gårdsplan för att böri gymnasie ;)

Men hoppas du kommer att trivas superbra där nu! :)

Hoppas fotbollen å allt går bra! :)

2010-08-22 @ 12:11:52
URL: http://sonjasparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0