i love sthlm


vi anlände till stockholm 06.15 lokal tid (svenskt alltså) och cruisade runt på stockholms gator. södermalm, slussen, östermalm, djurgården, allt. pappa visade ställen han bott på förr och en massa.
jag kan inte säga annat än att jag älskar stockholm. upp över mina öron är jag förälskad i den här staden. jag ska bo i östermalm då jag är stor! det bestämde jag fan. gäller att skaffa ett bra jobb nu bara nångång i livet så man har råd att köpa lägenhet därifrån. eheh....
nu sitter jag hos våra släktingar i ingarö. snart ska vi åka mot sundbyberg och rissne, sen till järfälla för att kolla på lite hockeyträning. kvällen och natten spenderas i rissne, och imorgon ska vi åka till norrköping. på kvällen ska jag få vara med på mina första träningar med IFK, och det är lite spänt.
nu ska jag och leka lite med småkusinerna. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0