190111


uppdateringen är verkligen inte som den ska nu. blir ganska tråkiga inlägg eftersom kameran inte är i bruk, och sen så har jag verkligen fullt upp every single day.
har nu varit här i 9 dagar och tränat har jag gjort som en galning. 15 pass har jag tränat efter kvällens pass, på 9 dagar. men det är därför jag är här.

idag var jag till Linköping på tipselit träning. var nog skoj tyckte jag, riktigt trevligt att få träna med LFCs tränare och med andra duktiga medspelare. fick se lite hur LFCs spelare har det med omklädningsrum och allt detdär, och jag säger bara: en vacker dag ska jag sitta i ett sånt där omklädningsrum. det garanterar jag er. en vacker dag!

snart är det dags för dagens träningspass nummer 2, och därefter ska jag nog bara kasta mig i sängen och sova!

så vi hörs, och ursäkta. peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ju att du har flyttat från finland till sverige. Det är något jag också har tänkt göra, men efter jag är färdig med gymnasiet. Det som ja funderat över (kanske löjligt) är språket. Jag har alltid kännt mig underlig och korkad att prata finlandssvenska med rikssvenska personer. Hur gör du? har du förändrat talet? eller håller du dig ändå till ditt riktiga modersmål?

2011-01-20 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0