Cyprus calling

Landade klockan 3.00 inatt i Larnaca. Min fasters underbara brittiska man kom och hämtade mig, och på vägen hem mot Ayia Napa var konversationerna i full gång! Har inte sett honom på 4 år men ändå pratade vi och skämtade vi med varandra som om vi umgåtts mycket oftare!
 
Idag har jag haft en lugn "kom igång" dag. Har solat lite på fasters bakgård vid polen, hämtat en cykel, fått ta del av häftigaste åskvädret någonsin och kommit fram till att min näsa är väldigt grekisk... Efter stormem satt jag på Nissi Beach och kollade ut mot havet och tänkte en rad behagliga och obehagliga tankar. Jag skulle verkligen kumma tänka mig att flytta till ett land vid Medelhavskusten mem det skulle även betyda en rad otänkbara uppoffringar... Nåväl, jag är ung, jag är härskaren av mitt egna liv och jag har tid att göra alla beslut i världen än, så: NO STRESS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0