one of those few happydays


jag har haft en så enormt bra dag. så bra att jag vill hoppa och skutta och skrika ut min glädje så att alla hör hur glad jag är.

idag har jag skrivit sista provet för det här läsåret, och två dagar återstår av det. två ynkliga korta dagar, som jag kommer spendera med ett leende på läpparna, lättnad i hjärtat. det är sommarlov.

en annan sak som gjort mig så lycklig idag, är små saker som sker runt omkring mig. det har varit allt från att ha en väldigt bra kompis att skratta med i skolan, att lyssna på underbar och lugn musik till att en främling (en snygg sådan!!!) nämner mig på en social networking site.

små saker kan ibland vara avgörande för någons glädje. tänk på det ni, babes. gå ut imorgon, gå på gatan, gå i skolan, men jag ger en utmaning: gör någon glad. det behöver inte vara något stort. men gör någon glad.

det ska jag göra, för jag är så otroligt lycklig och glädjefylld så nu har jag lite över att dela med mig! puss =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: oj du vet int hur rolit de e att få höra såntdär, DU Tanya gör mig hoppfull och lycklig nu! Tack underbara vännen. <3

2012-05-30 @ 22:47:12
Postat av: Sonja

Glömd skriv mitt namn, fast du säker lista ut de ;)

2012-05-30 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0