morsdag





idag är det morsdag, hoppas alla mammor därute i världen har haft en fin morsdag! mammor är bäst<3
igår befann jag mig på karlsplan från 12 till 19 på kvällen. i 7 långa timmar spelade jag och kollade på fotboll. det blev en 3-0 förlust för vår del, medan VIFKs herrar vann med lika många mål. duktigt!
efter matchen blev det lite förfest hemma hos mig, och sedan gick jag ut på krogen där jag dansade, dansade och dansade. minglade ibland också! det var verkligen en jätterolig kväll och jag kan inte vänta tills alla mina vänner blir 18 så vi får shejka loss tillsammans!
hoppas ni har haft en fin helg, det har definitivt jag haft! nu till vörå, back to basics =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0